16:35, 11-мар-2024
Jaunā Mazda 2, ko ļoti gaida zīmola fani Eiropā un ASV, tehnoloģiju bāzi aizgūs no Toyota Yaris. Hibrīda hečbeks pircējiem sola spilgtu izskatu ar sportiskām notīm, izcilu spēkstaciju un Eiropas standartiem pieņemamas izmaksas. Par visiem gaidāmā izlaiduma aspektiem - tālāk tekstā.
Mazda spēka agregātu pārstāvēs atmosfērisks trijnieks ar 93 ZS. un 59 kW (80 ZS) elektromotoru. Šeit nebūs pilnpiedziņas, un automašīnas jauda atstāj daudz ko vēlēties, kas tika darīts degvielas ekonomijas nolūkos, kuras patēriņš ir tikai 2,8 litri uz simtu.
Turklāt Mazda 2 Hybrid būs uzlādējams akumulators, kura “pilna bāka” ļaus pārvarēt līdz 67 kilometriem, nemaz neiedarbinot dzinēju. Lai kā arī būtu, tie ir diezgan konkurētspējīgi rādītāji, ņemot vērā mūsdienu tirgus realitāti.
Modeļa izskats kopumā sasaucas ar pārējām markas automašīnām un tam ir izteikti sportisks konteksts. Tas pats attiecas uz interjeru, kurā ir ērti sporta sēdekļi, lieliska stūre un stilīgs informācijas panelis.
Mazda spēka agregātu pārstāvēs atmosfērisks trijnieks ar 93 ZS. un 59 kW (80 ZS) elektromotoru. Šeit nebūs pilnpiedziņas, un automašīnas jauda atstāj daudz ko vēlēties, kas tika darīts degvielas ekonomijas nolūkos, kuras patēriņš ir tikai 2,8 litri uz simtu.
Turklāt Mazda 2 Hybrid būs uzlādējams akumulators, kura “pilna bāka” ļaus pārvarēt līdz 67 kilometriem, nemaz neiedarbinot dzinēju. Lai kā arī būtu, tie ir diezgan konkurētspējīgi rādītāji, ņemot vērā mūsdienu tirgus realitāti.
Modeļa izskats kopumā sasaucas ar pārējām markas automašīnām un tam ir izteikti sportisks konteksts. Tas pats attiecas uz interjeru, kurā ir ērti sporta sēdekļi, lieliska stūre un stilīgs informācijas panelis.
Līdzīgas ziņas