19:47, 19-май-2022
Saulainajā Uzbekistānā tiks komplektēti Lada Vesta Cross sedani, kā arī universāli uz tās pašas Vesta bāzes. To intervijā žurnālistiem pastāstīja Lada augstākais menedžeris. Viņaprāt, šobrīd Uzbekistānas lielāko automobiļu rūpnīcu rīcībā esošās jaudas ir pilnīgi pietiekamas mūsdienu automašīnu kvalitatīvai montāžai.
Tomēr par to varējām spriest jau agrāk, jo tieši Uzbekistānā tika samontēti daudzi Daewoo zīmola modeļi, kuriem daudzās NVS valstīs bija nepieticīgi pārdošanas apjomi un kuri bija pieprasīti arī Austrumeiropā. Tagad papildus Dienvidkorejas zīmolam šeit tiks montēts viens no Krievijas flagmaņiem.
Kopumā gadā plānots saražot aptuveni 25 tūkstošus automašīnu. Liela daļa saražotās produkcijas tiks piegādāta Krievijas un Eiropas tirgiem, savukārt zināms procents automašīnu tiks izplatītas Vidusāzijas valstīs, kur arī ir liels pieprasījums pēc budžeta sedaniem.
Protams, gribētos, lai Uzbekistānai beidzot būtu savas markas auto, tomēr šodien lielo koncernu un pienākumu sadales laikmetā šāds scenārijs izskatās praktiski neizpildāms. Jebkurā gadījumā novēlam veiksmi jaunajā projektā.
Tomēr par to varējām spriest jau agrāk, jo tieši Uzbekistānā tika samontēti daudzi Daewoo zīmola modeļi, kuriem daudzās NVS valstīs bija nepieticīgi pārdošanas apjomi un kuri bija pieprasīti arī Austrumeiropā. Tagad papildus Dienvidkorejas zīmolam šeit tiks montēts viens no Krievijas flagmaņiem.
Kopumā gadā plānots saražot aptuveni 25 tūkstošus automašīnu. Liela daļa saražotās produkcijas tiks piegādāta Krievijas un Eiropas tirgiem, savukārt zināms procents automašīnu tiks izplatītas Vidusāzijas valstīs, kur arī ir liels pieprasījums pēc budžeta sedaniem.
Protams, gribētos, lai Uzbekistānai beidzot būtu savas markas auto, tomēr šodien lielo koncernu un pienākumu sadales laikmetā šāds scenārijs izskatās praktiski neizpildāms. Jebkurā gadījumā novēlam veiksmi jaunajā projektā.
Līdzīgas ziņas