21:16, 09-фев-2023
Kontsept-kar Suzuki Regina Kontsept-kar Suzuki Regina, debyutirovavshiy na avtosalone v Tokio v 2011 godu — eto proyekt malolitrazhnogo avtomobilya novogo pokoleniya, pri razrabotke kotorogo vo glavu ugla bylo postavleno dostizheniye maksimal'noy ekonomichnosti za schet ispol'zovaniya oblegchennykh materialov i unikal'nykh aerodinamicheskikh kharakteristik.
V kontsepte Regina kompaniya Suzuki voplotila svoye predstavleniye o malolitrazhnom avtomobile budushchego. Ves modeli — vsego 730 kilogrammov, a koeffitsiyent yego lobovogo soprotivleniya na 10% nizhe, chem u vsekh izvestnykh raneye analogichnykh modeley. Avtomobil' privoditsya v deystviye nebol'shim benzinovym dvigatelem, raskhoduyushchim 1 litr topliva na 32 kilometra probega pri minimal'nom kolichestve vrednykh vybrosov (70g/km). Dizayn liniy ekster'yera prodiktovan vysokimi trebovaniyami k aerodinamicheskim kharakteristikam modeli. V chisle osobennostey Suzuki Regina chastichno prikrytyye kuzovnymi detalyami zadniye kolesa, neskol'ko zauzhennaya zadnyaya chast' (forma kuzova svedena na konus) i volnoobraznyy niz, skladka kotorogo otvodit vozdushnyy potok i pozvolyayet umen'shit' soprotivleniye. Zapchasti Honda zdes' byli vzyaty inzhenerami za osnovu.Original'no i tsvetovoye ispolneniye kontsept-kara. Belaya krysha avto kontrastiruyet s yarko-zelenym tsvetom ostal'nogo kuzova, ottenok kotorogo nedvusmyslenno namekayet na ekologichnost' transportnogo sredstva. Inter'yer Suzuki Regina vyderzhan vse v toy zhe belo-zelenoy gamme tsvetov, no s vkrapleniyem temno-serogo plastika, izobiluyet elegantnymi krivymi liniyami i izognutymi poverkhnostyami i demonstriruyet pozitsii minimalizma, kotorykh priderzhivalis' sozdateli kontsepta. Original'nost' salonu pridayet tsentral'naya konsol', na kotoroy raspolozhen displey i panel' priborov. Ona vypolnena v vide naklonnogo prozrachnogo elementa, kak by zakreplennogo na tunnele pri pomoshchi svoyeobraznogo «bolta», rol' kotorogo vypolnyayet mnogofunktsional'naya bol'shaya knopka pereklyucheniya peredach. Yeshche odin displey raspolozhen nad panel'yu priborov, analogichnoye oformleniye ispol'zovano i dlya podkovoobraznogo rulevogo kolesa. Napol'noye pokrytiye i obivka sideniy takzhe vypolneno v zelenoy tsvetovoy gamme, svidetel'stvuyushchey ob ekologichnosti avto, a kletki risunka simvoliziruyut tsifrovyye tekhnologii, kotoryye primenyalis' v protsesse razrabotki kontsept-kara.
Ещё
2 271 / 5 000
Suzuki Regina konceptautoSuzuki Regina konceptauto, kas debitēja 2011. gada Tokijas autoizstādē, ir nākamās paaudzes subkompakto automobiļu projekts, kas koncentrējas uz maksimālas ekonomijas sasniegšanu, izmantojot vieglus materiālus un unikālas aerodinamiskās īpašības. Ar Regina konceptu Suzuki ir iemiesojis savu redzējumu par nākotnes mazo auto. Modeļa svars ir tikai 730 kilogrami, un tā pretestības koeficients ir par 10% zemāks nekā visiem iepriekš zināmajiem līdzīgiem modeļiem. Automašīnu darbina neliels benzīna dzinējs, kas patērē 1 litru degvielas uz 32 kilometriem ar minimālu kaitīgo izmešu daudzumu (70g/km). Ārējo līniju dizainu nosaka augstās prasības modeļa aerodinamiskajām īpašībām. Starp Suzuki Regina iezīmēm var minēt aizmugurējos riteņus, kas daļēji pārklāti ar virsbūves detaļām, nedaudz šaurāku aizmuguri (virsbūves forma samazināta līdz konusam) un viļņainu apakšu, kura ieloce novērš gaisa plūsmu un samazina pretestību. Honda detaļas šeit ņēma par pamatu inženieri.Arī konceptauto krāsu dizains ir oriģināls. Automašīnas baltais jumts kontrastē ar pārējās virsbūves spilgti zaļo krāsu, kuras nokrāsa skaidri norāda uz transportlīdzekļa draudzīgumu videi. Suzuki Regina interjers ir saglabāts vienā baltā un zaļā krāsu shēmā, bet mijas ar tumši pelēku plastmasu, kas ir pārpildīta ar elegantām izliektām līnijām un izliektām virsmām un demonstrē minimālistisko attieksmi, pie kuras pieturējās koncepcijas veidotāji. Interjera oriģinalitāti piešķir viduskonsole, uz kuras atrodas displejs un instrumentu panelis. Tas ir izgatavots slīpa caurspīdīga elementa veidā, it kā piestiprināts pie tuneļa ar sava veida “bultskrūves” palīdzību, kuras lomu spēlē daudzfunkcionāla liela pārnesumu poga. Vēl viens displejs atrodas virs instrumentu paneļa, līdzīgs dizains izmantots pakavveida stūrei. Arī grīdas segums un sēdekļu polsterējums veidots zaļā krāsu gammā, kas liecina par automašīnas draudzīgumu videi, bet raksta šūnas simbolizē digitālās tehnoloģijas, kas tika izmantotas konceptauto izstrādē.
V kontsepte Regina kompaniya Suzuki voplotila svoye predstavleniye o malolitrazhnom avtomobile budushchego. Ves modeli — vsego 730 kilogrammov, a koeffitsiyent yego lobovogo soprotivleniya na 10% nizhe, chem u vsekh izvestnykh raneye analogichnykh modeley. Avtomobil' privoditsya v deystviye nebol'shim benzinovym dvigatelem, raskhoduyushchim 1 litr topliva na 32 kilometra probega pri minimal'nom kolichestve vrednykh vybrosov (70g/km). Dizayn liniy ekster'yera prodiktovan vysokimi trebovaniyami k aerodinamicheskim kharakteristikam modeli. V chisle osobennostey Suzuki Regina chastichno prikrytyye kuzovnymi detalyami zadniye kolesa, neskol'ko zauzhennaya zadnyaya chast' (forma kuzova svedena na konus) i volnoobraznyy niz, skladka kotorogo otvodit vozdushnyy potok i pozvolyayet umen'shit' soprotivleniye. Zapchasti Honda zdes' byli vzyaty inzhenerami za osnovu.Original'no i tsvetovoye ispolneniye kontsept-kara. Belaya krysha avto kontrastiruyet s yarko-zelenym tsvetom ostal'nogo kuzova, ottenok kotorogo nedvusmyslenno namekayet na ekologichnost' transportnogo sredstva. Inter'yer Suzuki Regina vyderzhan vse v toy zhe belo-zelenoy gamme tsvetov, no s vkrapleniyem temno-serogo plastika, izobiluyet elegantnymi krivymi liniyami i izognutymi poverkhnostyami i demonstriruyet pozitsii minimalizma, kotorykh priderzhivalis' sozdateli kontsepta. Original'nost' salonu pridayet tsentral'naya konsol', na kotoroy raspolozhen displey i panel' priborov. Ona vypolnena v vide naklonnogo prozrachnogo elementa, kak by zakreplennogo na tunnele pri pomoshchi svoyeobraznogo «bolta», rol' kotorogo vypolnyayet mnogofunktsional'naya bol'shaya knopka pereklyucheniya peredach. Yeshche odin displey raspolozhen nad panel'yu priborov, analogichnoye oformleniye ispol'zovano i dlya podkovoobraznogo rulevogo kolesa. Napol'noye pokrytiye i obivka sideniy takzhe vypolneno v zelenoy tsvetovoy gamme, svidetel'stvuyushchey ob ekologichnosti avto, a kletki risunka simvoliziruyut tsifrovyye tekhnologii, kotoryye primenyalis' v protsesse razrabotki kontsept-kara.
Ещё
2 271 / 5 000
Результаты перевода
Перевод
Suzuki Regina konceptautoSuzuki Regina konceptauto, kas debitēja 2011. gada Tokijas autoizstādē, ir nākamās paaudzes subkompakto automobiļu projekts, kas koncentrējas uz maksimālas ekonomijas sasniegšanu, izmantojot vieglus materiālus un unikālas aerodinamiskās īpašības. Ar Regina konceptu Suzuki ir iemiesojis savu redzējumu par nākotnes mazo auto. Modeļa svars ir tikai 730 kilogrami, un tā pretestības koeficients ir par 10% zemāks nekā visiem iepriekš zināmajiem līdzīgiem modeļiem. Automašīnu darbina neliels benzīna dzinējs, kas patērē 1 litru degvielas uz 32 kilometriem ar minimālu kaitīgo izmešu daudzumu (70g/km). Ārējo līniju dizainu nosaka augstās prasības modeļa aerodinamiskajām īpašībām. Starp Suzuki Regina iezīmēm var minēt aizmugurējos riteņus, kas daļēji pārklāti ar virsbūves detaļām, nedaudz šaurāku aizmuguri (virsbūves forma samazināta līdz konusam) un viļņainu apakšu, kura ieloce novērš gaisa plūsmu un samazina pretestību. Honda detaļas šeit ņēma par pamatu inženieri.Arī konceptauto krāsu dizains ir oriģināls. Automašīnas baltais jumts kontrastē ar pārējās virsbūves spilgti zaļo krāsu, kuras nokrāsa skaidri norāda uz transportlīdzekļa draudzīgumu videi. Suzuki Regina interjers ir saglabāts vienā baltā un zaļā krāsu shēmā, bet mijas ar tumši pelēku plastmasu, kas ir pārpildīta ar elegantām izliektām līnijām un izliektām virsmām un demonstrē minimālistisko attieksmi, pie kuras pieturējās koncepcijas veidotāji. Interjera oriģinalitāti piešķir viduskonsole, uz kuras atrodas displejs un instrumentu panelis. Tas ir izgatavots slīpa caurspīdīga elementa veidā, it kā piestiprināts pie tuneļa ar sava veida “bultskrūves” palīdzību, kuras lomu spēlē daudzfunkcionāla liela pārnesumu poga. Vēl viens displejs atrodas virs instrumentu paneļa, līdzīgs dizains izmantots pakavveida stūrei. Arī grīdas segums un sēdekļu polsterējums veidots zaļā krāsu gammā, kas liecina par automašīnas draudzīgumu videi, bet raksta šūnas simbolizē digitālās tehnoloģijas, kas tika izmantotas konceptauto izstrādē.
Līdzīgas ziņas