07:13, 02-янв-2023
Ja iedegas akumulatora uzlādes indikators, tas nozīmē, ka ģenerators ir pārstājis darboties. Enerģijas patērētāji sāka saņemt enerģiju tikai no akumulatora.
Visbiežākais iemesls ir banāls ģeneratora piedziņas siksnas pavājināšanās. Pavelkot to uz augšu, jūs varat turpināt kustību. Ja josta ir pievilkta normāli, bet ģenerators joprojām nedarbojas, tad jāmeklē citi vainīgie. Galvenie šādas atteices iemesli var būt: siksnas pārrāvums, kas rotē ģeneratoru; ģeneratora sprieguma stabilizatora bojājums; ģeneratora birstes nodilums.
Ja to var nomainīt ar rezerves siksnu, tad citas problēmas ceļā ir problemātiskas. Tomēr, ja ģenerators neizdevās viena no visbiežāk sastopamajiem iemesliem - slīdgredzenu piesārņojums un oksidēšana un suku turētāja nepareizs novietojums, tad, ja nepieciešams, jums ir jāizjauc, jāiztīra un jāsamontē piesārņotais mezgls. Ja jums ir problēmas ar starteri, ģeneratoru vai palaišanas ierīci, meklējat labākos piedāvājumus, pievērsiet uzmanību uzņēmuma Starters & Generators vietnei http://generstar.ru, kur varat saņemt kvalificētu palīdzību un padomu no profesionāļiem. Tajā pašā laikā jūs varat turpināt braukt ar bojātu ģeneratoru, jo akumulators noteiktu laiku var kalpot kā strāvas avots automašīnai. Dienasgaismas stundās akumulators, ja tas ir labi uzlādēts, var noturēt transportlīdzekli kustībā 5 stundas, lai gan degvielas sūknis un aizdedzes sistēma pastāvīgi patērē enerģiju. Ziemā problēma kļūst sarežģītāka, jo zemā temperatūrā akumulatora darbība samazinās. Turklāt agri satumst un būs jāieslēdz papildu enerģijas patērētāji – tuvās gaismas.
Taču arī ziemā var nobraukt ievērojamu attālumu, ja ievēro vienkāršus noteikumus: neizslēdziet automašīnas dzinēju, jo tam iedarbinot daudz enerģijas tiks tērēts starterim. Ja jums joprojām bija jāapstājas, labāk ir iedarbināt dzinēju no “stūmēja”; izvēlieties ātrgaitas kustības režīmu, atceroties, ka kloķvārpstas ātruma palielināšana neizbēgami prasīs vairāk elektroenerģijas; neiekļaujiet aprīkojumu, bez kura varat ierobežot sevi ceļā (plīts, spoguļu un aizmugurējā stikla apsilde, radio magnetofons). Jūs varat ietaupīt pienācīgu enerģijas daudzumu, kas vairāk nepieciešams automašīnas pārvietošanai; nelietojiet miglas lukturus un tālās gaismas naktī; atvienojiet vadus no ģeneratora, lai akumulators “neatstātu” izlādēšanai caur tukšgaitas ģeneratoru. Jāuzmanās, lai akumulators netiktu pilnībā izlādēts, pretējā gadījumā var notikt neatgriezeniska plākšņu iznīcināšana.
Visbiežākais iemesls ir banāls ģeneratora piedziņas siksnas pavājināšanās. Pavelkot to uz augšu, jūs varat turpināt kustību. Ja josta ir pievilkta normāli, bet ģenerators joprojām nedarbojas, tad jāmeklē citi vainīgie. Galvenie šādas atteices iemesli var būt: siksnas pārrāvums, kas rotē ģeneratoru; ģeneratora sprieguma stabilizatora bojājums; ģeneratora birstes nodilums.
Ja to var nomainīt ar rezerves siksnu, tad citas problēmas ceļā ir problemātiskas. Tomēr, ja ģenerators neizdevās viena no visbiežāk sastopamajiem iemesliem - slīdgredzenu piesārņojums un oksidēšana un suku turētāja nepareizs novietojums, tad, ja nepieciešams, jums ir jāizjauc, jāiztīra un jāsamontē piesārņotais mezgls. Ja jums ir problēmas ar starteri, ģeneratoru vai palaišanas ierīci, meklējat labākos piedāvājumus, pievērsiet uzmanību uzņēmuma Starters & Generators vietnei http://generstar.ru, kur varat saņemt kvalificētu palīdzību un padomu no profesionāļiem. Tajā pašā laikā jūs varat turpināt braukt ar bojātu ģeneratoru, jo akumulators noteiktu laiku var kalpot kā strāvas avots automašīnai. Dienasgaismas stundās akumulators, ja tas ir labi uzlādēts, var noturēt transportlīdzekli kustībā 5 stundas, lai gan degvielas sūknis un aizdedzes sistēma pastāvīgi patērē enerģiju. Ziemā problēma kļūst sarežģītāka, jo zemā temperatūrā akumulatora darbība samazinās. Turklāt agri satumst un būs jāieslēdz papildu enerģijas patērētāji – tuvās gaismas.
Taču arī ziemā var nobraukt ievērojamu attālumu, ja ievēro vienkāršus noteikumus: neizslēdziet automašīnas dzinēju, jo tam iedarbinot daudz enerģijas tiks tērēts starterim. Ja jums joprojām bija jāapstājas, labāk ir iedarbināt dzinēju no “stūmēja”; izvēlieties ātrgaitas kustības režīmu, atceroties, ka kloķvārpstas ātruma palielināšana neizbēgami prasīs vairāk elektroenerģijas; neiekļaujiet aprīkojumu, bez kura varat ierobežot sevi ceļā (plīts, spoguļu un aizmugurējā stikla apsilde, radio magnetofons). Jūs varat ietaupīt pienācīgu enerģijas daudzumu, kas vairāk nepieciešams automašīnas pārvietošanai; nelietojiet miglas lukturus un tālās gaismas naktī; atvienojiet vadus no ģeneratora, lai akumulators “neatstātu” izlādēšanai caur tukšgaitas ģeneratoru. Jāuzmanās, lai akumulators netiktu pilnībā izlādēts, pretējā gadījumā var notikt neatgriezeniska plākšņu iznīcināšana.
Līdzīgas ziņas